فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 
دو شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : جاوا| موبایل

بازی آسفالت ۶ یکی از محبوب ترین و پر گرافیک ترین بازی های آندروید بر روی اسمارت فون هاست.
این بار شرکت گیم لافت این بازی زیبا را با فرمت جاوا با گرافیکی قابل قبول برای گوشی های موبایل معمولی ارائه کرده است.امید واریم این بازی را دانلود کنید و از آن خوشتان بیاید.

 

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

 



دو شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : امنیتی| نرم افزار| هک و جاسوسی

Eltima Advanced Keylogger 2.2.9.110 یک ابزار جاسوسی بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه صبط و ذخیره سازی تمامی کارهای انجام شده با سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید در زمانی که در منزل و محل کار حضور ندارید و ممکن است کسی با سیستم شما کار کند و یا اینکه اگر مایلید تمامی حرکاتی که فرزندان شما در زمان استفاده از اینترنت انجام می دهند را زیر نظر داشته باشید می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه می تواند تمامی کلیدهای تایپ شده توسط کاربرها را ضبط و ذخیره کند. یعنی شما به آسانی می توانید تمامی اطلاعات را در این برنامه مشاهده کنید. این برنامه پس از اجرا شدن قادر است تا بصورت خودکار تمامی سایت های باز شده , تمامی پسوردهای موجود در سیستم , فیلم ها و موزیک های اجرا شده و… را ضبط و ذخیره کنید.

 

 

امکانات نرم افزار Eltima Advanced Keylogger 2.2.9.110:

  • ضبط رمزهای عبور برای وارد شدن کاربران به ویندوز.
  • ضبط تمامی تایپ های کاربران کامپیوتر.
  • مسیریابی تمامی وب سایت های بازدید شده.
  • عکس برداری مخفی از دسکتاپ.
  • بررسی مخفیانه فعالیت های Clipboard.
  • مخفی برای تمامی افراد به جز شما.
  • بررسی ایمیل و نرم افزارهای پیام رسان.
  • ارسال گزارش به صندوق ایمیل شما بدون نمایش هیچگونه هشدار.
  • رمزگذاری اطلاعات ضبط شده تا فقط شما بتوانید آنها را مشاهده کنید.
  • محافظت از نرم افزار با رمز عبور تا تنها شما بتوانید تنظیماتش را تغییر دهید.
  • تصادفی کردن نام فایل های نرم افزار برای غیر قابل تشخیص بودن روی کامپیوترها.
  • حذف خودکار در صورت درخواست شما.
  • بررسی تمامی اکانت های کاربری در سیستم شما.

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۵ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 



دو شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : آموزشی| زبان| ویژه

دانلود آموزش زبان نصرت

دانلود فرمت Mp3 و همین طور پارت های ۱۰۰ مگابایتی اضافه شد.

آیا واقعا میخواهید انگلیسی را بیاموزید ؟ به همان سادگی که فارسی صحبت میکنید بدون ترس و خجالت . بدون نیاز به تمرین خواندن و نوشتن . بدون نیاز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسی شده توسط اعجوبه تقویت حافظه و ابداع کننده روشهای نوین تند خوانی ایران استاد نصرت
این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده
شما بعد از تهیه این بسته (چه به صورت دانلودی و یا خریداری شده) که بصورت ۴۵ عدد نوار ضبط صوتی یا ۴ عدد cd شامل ۹۰ فایل mp3 هست و گوش کردن طبق متد به آن چه چیز می آموزید و چه تغیری در زبان شما روی میدهد .؟ شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار کنید . احساس میکنید معجزه ای روی داده است . چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خودباور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند . چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور ( بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است
نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش کردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد.

اینبار در کمیاب این اموزش زبان فوق العاده را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که مجموعه کاملتر آن بهمراه کتاب آموزشی را می توانید خریداری کنید.



ادامه مطلب ...


F-Secure_Anti_Theft_v6.2_(16211)_S60v5_www.MihanDownload.com.jpg
نرم افزار F-Secure Anti-Theft v6.20(16211) نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های نوکیا منتشر شده است و با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به راحتی از گوشی خود در برابر سرقت و دزدی اطلاعات جلوگیری به عمل آورید.این نرم افزار دارای فرامین متعددی جهت کنترل گوشی و جلوگیری از سرقت آن می باشد که می توانید با ارسال هر یک از آنها توسط اس ام اس دستورهایی را بر روی گوشی اجرا کنید.برخی از این فرامین عبارت اند از :
- فرمان #LOCK# : به منظور قفل گوشی از راه دور
- فرمان #WIPE# : به منظور پاک کردن تمام اطلاعات گوشی از قبیل گالری ، فایل منیجر و...
- فرمان #LOCATE# : جهت یافتن محل گوشی درصورت گم شدن آن
- فرمان #THEFT CONTROL# : که بطور اتوماتیک هنگام سرقت گوشی و تعویض سیمکارت اجرا می شود.با اجرای این فرمان گوشی بصورت خودکار قفل شده و دیگر قابل استفاده برای شخص سارق نمی باشد.گزارش اجرای این فرمان توسط پیام کوتاه به شماره و یا شماره هایی که شما در برنامه داده اید ارسال خواهد شد.
نرم افزار فوق برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم ارائه شده است.این نرم افزار بصورت کاملا رایگان و ساین شده از سوی سایت سازنده ی آن ارائه شده و هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این نرم افزار کاربردی را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 


ادامه مطلب ...


بسیاری از گوشی های با سیستم عامل جاوا توانایی ساپورت بسیاری از فایل ها با فرمت های مختلف را ندارند. نرم افزار Anyview که به تازگی نسخه جدید آن با امکانات بیشتر نسبت به نسخه های قبلی روانه بازار شده، مشکل کاربران گوشی های جاوا را حل می کند. این نرم افزار دارای ویژگی های زیر است : - قابلیت مشاهده فایل های متنی مثل TXT, HTML, PDB ,UMD - پشتیبانی از استانداردهایی مثل UTF-8, GB2312 , Unicode - مشاهده کلیه فرمت های عکس ها - قابلیت پخش فایل های صوتی مختلف - امکان مشاهده و باز کردن فایل های زیپ - چندین تم مختلف با قابلیت Costumize

نرم افزار موبايل



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : حسین محمدی

جدیدترین نسخه ی نرم افزار KD Player قویترین Player برای انواع گوشی های جاوا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. به همراه این نرم افزار در حدود 30 اسکین مختلف و بسیار زیبا با موضوعات متنوع از جمله اسکین iPhone , Vista , Walkman ارائه شده است.

نرم افزار پخش ام پي تري موبايل

 

  دانلود - حجم فايل 560 كيلو بايت

[ پسورد www.mihandownload.com به صورت حروف کوچک وارد کنید ]



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : حسین محمدی

mobile_photoshop_v1_0.jpg
نرم افزار Mobile Photoshop برای گوشی های همراه ساخته و منتشر شده است. این نرم افزار از برخی امکانات فتوشاپ برخوردار است که به کاربران این امکان را می دهد تصاویر خود را درون موبایل خود ویرایش کنند. نرم افزار Mobile Photoshop به صورت جاوا منتشر شده و در اکثر گوشی های همراه قابل اجراست. شما می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 


ادامه مطلب ...



pdfmobile.jpgفایل های متنی قابل حمل یا همان PDF امروزه کاربرد فراوانی دارد به طوری که تمامی اشخاص با هر نوع کاربرد از این فرمت استفاده می کنند.این نرم افزار به شما قابلیت خواندن و ویرایش فایلهای PDF را بر روی گوشی هایی که فاقد سیستم عامل هستند فراهم می سازد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : حسین محمدی
 
Eset_Mobile_Antivirus_PPC.jpg
قطعا تا به حال اسم آنتی ویروس قدرتمند Eset Smart Security را شنیده اید.امروز این انتی ویروس قوی را برای گوشی بسیا رقدرتمند sontericsoon Xperia آماده کرده ایم.توسط این آنتی ویروس قادر خواهید بود تا قسمت های مختلف گوشی خود را کنترل کنید.از جمله:فایروال و تماس ها و اسکن فایل ها و... .از جمله مزیت های این آنتی ویروس میتوان به توانایی آپدیت آن اشاره کرد.
دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : حسین محمدی
 
Eset_Mobile_Antivirus_PPC.jpg
قطعا تا به حال اسم آنتی ویروس قدرتمند Eset Smart Security را شنیده اید.امروز این انتی ویروس قوی را برای گوشی بسیا رقدرتمند sontericsoon Xperia آماده کرده ایم.توسط این آنتی ویروس قادر خواهید بود تا قسمت های مختلف گوشی خود را کنترل کنید.از جمله:فایروال و تماس ها و اسکن فایل ها و... .از جمله مزیت های این آنتی ویروس میتوان به توانایی آپدیت آن اشاره کرد.
دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 1256
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد